
Personal guidance
From table settings to catering options and technology, we 'll discuss your needs beforehand so we can optimally utilize the space for your needs. On the day itself, our host will be available to ensure everything stays tidy, the food is ready on time, and to assist you with the technology.
Proper facilities
We have everything you need for effective meetings and presentations. A large presentation screen, fast Wi-Fi, the right cables, flipcharts, and writing materials. Your presentation will be on the screen in no time , and the speakers are already connected. We also have all the right equipment for hybrid meetings, so you can get started easily.
Comfort & flow
Comfort in the broadest sense has been carefully considered . Privacy, ample space for breakouts, natural light, and abundant greenery. We've tried to eliminate all undesirable distractions so the content of your story takes center stage. Fancy a stroll? We're located directly across from the entrance to Frankendael Park.
Changing works of art
Thanks to our collaborations with various emerging artists, we can always exhibit a variety of changing artworks at Le Collab. Many of these are by promising young artists. A nice bonus is that these works are also for sale . This way, no two visits to our space are the same.
Everything in one place
Le Collab is a place where inspiration and functionality converge. It's a place to escape the everyday office atmosphere. From strategic meetings to brainstorming sessions and workshops, we have everything you need to facilitate your day.
Distinctive in the details
Our unique combination of benefits makes us a distinctive location in Amsterdam and the surrounding area.

01
Easily accessible
By tram or bus you can reach our location in 4 minutes walking distance.
The Vomar parking garage is a 4-minute walk from Le Collab. You can also park anywhere along the street in front of Le Collab.
Electric car? There are many charging stations within walking distance.
You can park your bicycle in the many bicycle racks in front of our door.
jkhj

02
Warm service
You will always be welcomed with a smile and some helpful explanation or a tour for new guests.
We have extended opening hours and respond quickly and efficiently to your questions and requests. Need a quick WhatsApp message? No problem.
We remember your preferences so that every visit feels like coming home.
Regular customers benefit from various advantages such as early booking options and invitations to exclusive (networking) events.

03
Good coffee and luxury catering
We work with the best caterers who prioritize quality and sustainability. From 100% Arabica beans to organic, seasonal products.
We offer a fine selection of lunches, dinners, and snacks. Not only healthy, but also delicious.
Everything will be ready for you at the agreed-upon times. You can have lunch/dinner in a separate room, keeping your work and breaks separate.
We also provide a personalized package for a drink or event.
View our extensive catering options here .
Onderscheidend in de details
Onze unieke combinatie van voordelen maakt ons een onderscheidende locatie in Amsterdam en omstreken.


Goed bereikbaar
-
Met zowel de tram of bus ben je met 4 minuten loopafstand bij onze locatie.
-
Vomar Parkeergarage is op 4 minuten lopen van Le Collab. Ook kun je in de hele straat voor Le Collab parkeren.
-
Elektrische auto? Er zijn veel laadpalen op loopafstand.
-
Je fiets zet je in de vele fietsenrekken neer voor onze deur.
Lees hier meer over onze bereikbaarheid.

Warme service
-
Je wordt altijd ontvangen met een glimlach en wat handige uitleg of een rondleiding voor nieuwe gasten.
-
Wij hanteren ruime openingstijden en reageren snel en efficiënt op je vragen en verzoeken. Snel even appen? Geen probleem.
-
We onthouden je voorkeuren zodat ieder bezoek voelt als thuiskomen.
-
Vaste klanten profiteren van verschillende voordelen zoals vervroegde boekmogelijkheden en uitnodigingen tot exclusieve (netwerk)evenementen.

Goede koffie en luxe catering
-
We werken met de beste cateraars die kwaliteit en duurzaamheid voorop hebben staan. Van 100% arabica bonen tot aan biologische seizoensproducten.
-
We bieden een fijne selectie aan lunches, diners en tussendoortjes aan. Niet alleen gezond, maar ook heel erg lekker.
-
Alles ligt op de besproken tijden voor je klaar. Je kunt lunchen/dineren in een aparte ruimte zodat werk en pauze gescheiden wordt.
-
Ook voor een borrel of event hebben leveren we een gepersonaliseerd arrangement.
Bekijk hier onze cateringsmogelijkheden.

Faciliteiten
-
Capaciteit: tot 40 personen
-
Bruikbare oppervlakte: 87 m²
-
Groot HD touchscreen presentatiescherm op verrijdbare standaard
-
SONOS geluidssysteem, clicker, camerasysteem en microfoon
-
Snelle WIFI
-
Alle benodigde aansluitkabels aanwezig
-
Flipover met stiften, pennen en post-its
-
Wisselende kunst van opkomende kunstenaars
-
Flexibele opstellingen
-
Lekkere, comfortabele stoelen
-
Veel daglicht
-
Biologische catering
-
Gepersonaliseerde eventbranding mogelijk
-
Hosting in zowel Nederlands als Engels
Possible meeting setups
We'll set up the layout according to your wishes. Interested in a different layout?
Let us know.
Prijzen
Onze arrangementen zijn voor het gebruik van de ruimte, materialen en hosting. Alle prijzen zijn excl. btw. Mocht je een verzoek hebben voor afwijkende tijden, dan kijken we graag met je mee naar de mogelijkheden. Voor onze cateringsopties bekijk je deze pagina.
595 euros
895 euros
1,195 euros
95 euros




















