top of page
W photography - www.willemijnbeekman.com-61.jpg

Personal guidance

From table settings to catering options and technology, we 'll discuss your needs beforehand so we can optimally utilize the space for your needs. On the day itself, our host will be available to ensure everything stays tidy, the food is ready on time, and to assist you with the technology.

Proper facilities

We have everything you need for effective meetings and presentations. A large presentation screen, fast Wi-Fi, the right cables, flipcharts, and writing materials. Your presentation will be on the screen in no time , and the speakers are already connected. We also have all the right equipment for hybrid meetings, so you can get started easily.

Comfort & flow

Comfort in the broadest sense has been carefully considered . Privacy, ample space for breakouts, natural light, and abundant greenery. We've tried to eliminate all undesirable distractions so the content of your story takes center stage. Fancy a stroll? We're located directly across from the entrance to Frankendael Park.

Changing works of art

Thanks to our collaborations with various emerging artists, we can always exhibit a variety of changing artworks at Le Collab. Many of these are by promising young artists. A nice bonus is that these works are also for sale . This way, no two visits to our space are the same.

Everything in one place

Le Collab is a place where inspiration and functionality converge. It's a place to escape the everyday office atmosphere. From strategic meetings to brainstorming sessions and workshops, we have everything you need to facilitate your day.

Distinctive in the details

Our unique combination of benefits makes us a distinctive location in Amsterdam and the surrounding area.

W photography - www.willemijnbeekman.com-75.jpg

01

Easily accessible

  • By tram or bus you can reach our location in 4 minutes walking distance.

  • The Vomar parking garage is a 4-minute walk from Le Collab. You can also park anywhere along the street in front of Le Collab.

  • Electric car? There are many charging stations within walking distance.

  • You can park your bicycle in the many bicycle racks in front of our door.

jkhj

  • More information about accessibility?

  • Then click here.

W photography - www.willemijnbeekman.com-77.jpg

02

Warm service

  • You will always be welcomed with a smile and some helpful explanation or a tour for new guests.

  • We have extended opening hours and respond quickly and efficiently to your questions and requests. Need a quick WhatsApp message? No problem.

  • We remember your preferences so that every visit feels like coming home.

  • Regular customers benefit from various advantages such as early booking options and invitations to exclusive (networking) events.

W photography - www.willemijnbeekman.com-11.jpg

03

Good coffee and luxury catering

  • We work with the best caterers who prioritize quality and sustainability. From 100% Arabica beans to organic, seasonal products.

  • We offer a fine selection of lunches, dinners, and snacks. Not only healthy, but also delicious.

  • Everything will be ready for you at the agreed-upon times. You can have lunch/dinner in a separate room, keeping your work and breaks separate.

  • We also provide a personalized package for a drink or event.

  • View our extensive catering options here .

Onderscheidend in de details

Onze unieke combinatie van voordelen maakt ons een onderscheidende locatie in Amsterdam en omstreken. 

W photography - www.willemijnbeekman.com-75.jpg

Goed bereikbaar

  • Met zowel de tram of bus ben je met 4 minuten loopafstand bij onze locatie.

  • Vomar Parkeergarage is op 4 minuten lopen van Le Collab. Ook kun je in de hele straat voor Le Collab parkeren.

  • Elektrische auto? Er zijn veel laadpalen op loopafstand.

  • Je fiets zet je in de vele fietsenrekken neer voor onze deur.

Lees hier meer over onze bereikbaarheid.

W photography - www.willemijnbeekman.com-77.jpg

Warme service

  • ​Je wordt altijd ontvangen met een glimlach en wat handige uitleg of een rondleiding voor nieuwe gasten.

  • Wij hanteren ruime openingstijden en reageren snel en efficiënt op je vragen en verzoeken. Snel even appen? Geen probleem.

  • We onthouden je voorkeuren zodat ieder bezoek voelt als thuiskomen.

  • Vaste klanten profiteren van verschillende voordelen zoals vervroegde boekmogelijkheden en uitnodigingen tot exclusieve (netwerk)evenementen.

W photography - www.willemijnbeekman.com-11.jpg

Goede koffie en luxe catering

  • We werken met de beste cateraars die kwaliteit en duurzaamheid voorop hebben staan. Van 100% arabica bonen tot aan biologische seizoensproducten.

  • We bieden een fijne selectie aan lunches, diners en tussendoortjes aan. Niet alleen gezond, maar ook heel erg lekker.

  • Alles ligt op de besproken tijden voor je klaar. Je kunt lunchen/dineren in een aparte ruimte zodat werk en pauze gescheiden wordt.

  • Ook voor een borrel of event hebben leveren we een gepersonaliseerd arrangement.​

Bekijk hier onze cateringsmogelijkheden.  

W photography - www.willemijnbeekman.com-38.jpg

Faciliteiten

  • Capaciteit: tot 40 personen

  • Bruikbare oppervlakte: 87 m² 

  • Groot HD touchscreen presentatiescherm op verrijdbare standaard

  • SONOS geluidssysteem, clicker, camerasysteem en microfoon 

  • Snelle WIFI

  • Alle benodigde aansluitkabels aanwezig

  • Flipover met stiften, pennen en post-its

  • Wisselende kunst van opkomende kunstenaars

  • Flexibele opstellingen

  • Lekkere, comfortabele stoelen

  • Veel daglicht

  • Biologische catering

  • Gepersonaliseerde eventbranding mogelijk

  • Hosting in zowel Nederlands als Engels

Possible meeting setups

We'll set up the layout according to your wishes. Interested in a different layout?
Let us know.

U-shape

up to 25 people

bordessalon-wolfslaar.png

Boardroom

up to 25 people

bordessalon-wolfslaar kopie.png

Theater

up to 40 people

bordessalon-wolfslaar kopie 4.png

School

up to 30 people

opstellingen-wagenschuur-1-Photoroom.png

Circle

up to 40 people

bordessalon-wolfslaar kopie 3.png

Breakouts

up to 40 people

Prijzen

Onze arrangementen zijn voor het gebruik van de ruimte, materialen en hosting. Alle prijzen zijn excl. btw. Mocht je een verzoek hebben voor afwijkende tijden, dan kijken we graag met je mee naar de mogelijkheden. Voor onze cateringsopties bekijk je deze pagina.

Curious? Check our availability now and book your reservation in just a few minutes. We'll contact you within one business day.

bottom of page